Reklamacje i zwroty
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy:
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia poprzez formularz zwrotu.
Koszt odesłania towaru do sprzedawcy (w przypadku gdy wartość zwrotu nie przekracza 40 PLN) w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi Klient. W momencie, kiedy wartość zwracanych produktów jest większa niż 40 PLN – koszt ponosi sprzedawca.
Skutki odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy przesyłkę ze zwrotem produktu. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
WYMIANA TOWARU
Wymiana towaru następuje poprzez zwrot zakupionego towaru i zakup nowego.
Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Klientowi towaru, na adres Sprzedającego:
Bartosz Szeplik Anetparts12
ul. Skałowo 3
62-025 Kostrzyn
Do towaru prosimy dołączyć formularz zwrotu towaru (pobierz formularz) oraz dowód zakupu.
Koszt odesłania towaru do sprzedawcy (w przypadku gdy wartość zwrotu nie przekracza 40 PLN) w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi Klient. W momencie, kiedy wartość zwracanych produktów jest większa niż 40 PLN – koszt ponosi sprzedawca.
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą). Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi ani wymianie.
Zwroty kosztów transakcji dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji
WAŻNE! Sprzedawca nie przyjmuje paczek za pobraniem oraz wysłanych przez paczkomat.
REKLAMACJE
W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać reklamacji w postaci:
1. Doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę,
2. Wymianę na nowy,
3. Stosownego obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy (zwrotu pieniędzy i towaru) w przypadku kiedy naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.
WAŻNE! Klient traci możliwość reklamowania towarów, jeżeli przed upływem 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym Sprzedawcy.
Do tego czasu należy zgłosić mailowo Sprzedawcy zamiar reklamacji towaru poprzez wypełnienie, podpisanie i przesłanie skanu formularza reklamacji towaru na adres biuro@anetparts12.pl
Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie na adres pocztowy Sprzedającego:
Bartosz Szeplik Anetparts12
ul. Skałowo 3
62-025 Kostrzyn
Do towaru należy dołączyć opis reklamacji towaru oraz kopię dowodu zakupu. Koszt odesłania towaru do Sprzedawcy ponosi Konsument.
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą). Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi/ wymianie.
Sprzedawca w ciągu 14 dni, od dnia otrzymania paczki z reklamowanym towarem, rozpatrzy reklamację towaru.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany przez kupującego.
WAŻNE! Sprzedawca nie przyjmuje paczek za pobraniem oraz wysłanych przez paczkomat.